Een dag in het leven van Sandra Franken, consulente bij Reflex (1)
We spreken met Sandra Franken, al 8 jaar consulente bij Reflex Healthcare People. Ze begon haar job op 1 december 2014. Haar werk is elke dag zo anders en dat vindt ze erg leuk!
Hoe ben je bij Reflex terechtgekomen?
Na meer dan 10 jaar werken bij kledingwinkel Mer du Nord ging die helaas failliet. Ik moest dus op zoek naar een andere baan. Een kennis vertelde me over een job bij Reflex. Ik solliciteerde meteen, het was een prettig gesprek met de financieel directeur en het hoofd van de sociale dienst. En vanaf dan werd ik deel van het team voor een professioneel avontuur dat nu al meer dan 8 jaar duurt!
Hoe verloopt een week als consulente bij Reflex ?
Ik voer verschillende opdrachten uit. Op vlak van de boekhouding zorg ik voor klantherinneringen, controle van de betalingen, bankcoderingen, enz. Ik codeer de werkbons van de interimmedewerkers, vul de sociale documenten in, zorg voor tussentijdse betalingen, beantwoorden van vragen van klanten en medewerkers, ISO, ... En tot slot doe ik ook de planning voor het kantoor in Luik. Daarvoor zoek ik geschikte uitzendkrachten voor onze klanten en hou rekening met de wensen van uitzendkrachten (beschikbaarheid en keuze van ziekenhuizen).
Elke week is anders, afhankelijk van de prioriteiten op dat moment. Ondanks de stress die we elke dag hebben, doen we ons werk zo goed mogelijk om alle iedereen tevreden te stellen.
Wat vind je leuk aan je job?
De diversiteit: ik kom in aanraking met alle diensten. Mijn werk is elke dag anders en dat vind ik heel waardevol! Ik hou er ook van om mee te werken aan nieuwe projecten.
Wat maakt Reflex uniek als organisatie?
De snelheid waarmee we reageren op verzoeken van de opdrachtgever én de uitzendkracht. En het feit dat we gemakkelijk communiceren en worden gehoord door onze directeur Benoît. Die is altijd beschikbaar en bereikbaar, dit is niet bij zoveel bedrijven het geval.
Waarom zouden verpleegkundigen en zorgkundigen bij Reflex moeten komen?
Onze uitzendkrachten waarderen bij Reflex vooral de professionaliteit, de snelheid van reageren, het familiale gevoel, het respect voor hun wensen. We luisteren, we proberen hun keuzes zo goed mogelijk te respecteren en helpen hen in geval van problemen.
Waarom moeten ziekenhuis en rusthuizen klant worden bij Reflex?
Voor onze professionaliteit en de reactiesnelheid. We luisteren ook naar hen en respecteren hun noden.